Stormvarning

Sovit som en stock sedan tidigt igår kväll. Tjejerna fixade Tacos till middag och den satte sig lagom luddigt i magen och ungefär samtidigt som "Körslaget" började så slocknade jag. Vaknade till för att uppfatta att Kalle Moreus lag vann, bra eller dåligt har jag ingen aning om. Drog vidare in i dvalan... Zzzzzznark. Snabb resumé av lördagskvällen. Inte så händelserik  :-)

Då var det söndag igen då. Ute är det stormigt och jag undrar om det är vad som ställer till det så att min internetuppkoppling är dålig/svajig? Hoppas stormen bedarrar till kvällningen isf, har lite 'måsten' inför i morron.

Nu skall jag äta upp frukosten och dra iväg ut i jakten på steg. Tänkte kolla om Joel får sällskapa med mig och hunden men stormen kanske landar i hans vagn och det blir inte så bra.

Nä, skönt söndag på er! Glöm inte att söndagar oxå är lika lediga dagar som lördagar. Inget att slösa på alltså  :-)
0 kommentarer