Catch up

Meeeen va svårt det kan va att plita ner några ord här då och då. Va fasen ja vill ju själv kika tillbaka då och då för att uppdatera sig vad som hänt egentligen. En ganska förträfflig karta över vardagen om du frågar mig....

Veckan har gått i en rasande fart, rätt mycket jobb, faktiskt as usual den här tiden. Vi är rätt trötta och kanske lite uppgivna i vissa lägen på mitt jobb. Vi är glada och skrattar mycket så vi trivs, inget snack om det. Bara trötta och utnötta  ;-)

Idag har vi knatat runt i skogen med Lex, jag har jour så datorn har stått på ström i 'fjöse' i Mattmar utifall att en utryckning skulle behövts. Typ jobb-lyx på nå´t sätt.

Kycklinggryta till middag här ikväll och jag har fått lite dispens från den sociala samvaron och tänkte photoshoppa lite. Det var länge sen. Är det inte jobb så är det DreamWeaver oftast. Roffe och B kikar på trav så de är ändå upptagna  ;-)

Nämen va sägs om en bild för att komma-ikapp. Lite halloween-stämning så här ett par veckor före första advent. Apropå advent, jag såg förresten ett par ljusstakar i ett fönster idag så kanske man kan få fuska lite och ställa fram dem redan nästa helg. Va säger ni?




1 kommentar
Bitte

Nej det kan man inte alls göra......

Bitte