Magert

Det regnar inte direkt inlägg här, jag slarvar och det gillar jag inte. Tiden räcker inte till och Photoshoppandet har fått stå tillbaka för annat och då blir bloggen astråkig. Utan bilder menar jag...

Torsdag imorron (eller idag faktiskt) och veckan närmar sig snabbt ett avslut. Jag är trött i kropp och själ och behöver vila. Längtar som vanligt efter sovmorron.

Imorron blir det hemmajobb, lyxigt och samtidigt kan jag vara iaf något sällskap till november-lovande Ida... Litegrann.

Igår hade vi uppe-sittar-kväll på jobbet, jobbade sent alltså  ;-) Gjorde ett avbrott på kvällskvisten med Kyckling Wraps och Anna Anka. En fd arbetskompis glänste sig igenom kvällens program. Så himla roligt att se solstrålen Lina lyckas med sitt hårda jobb och kämparglöd utöver det vanliga. You Rock Girl!!!

Näpp, tandborsten hotar med att säga upp sig om jag inte dyker upp till vårt möte så det är bäst jag drar


Gonatt!
0 kommentarer