Söndagkväll

Undrar om det är dags att stänga ner den här bloggen. Finner mindre och mindre inspiration för att skriva några rader här. Tiden finns om man vill och prioriterar, det är inspirationen som saknas och jag känner inte riktigt att jag kommer anstränga mig för att hitta den.

Får väl se hur det kommer te sig framöver...

Gårdagen bestod av lite Joelmys, ja, alltså hans mamma och pappa oxå förstås men huvudfiguren är trots allt skrutten som snart fyller 1 år. Ett overkligt snabbt år detta.

Har nu på em tagit ett varmt ångande bad och läst lite böcker med julinspiration. Tända ljus och skum och böcker fylld till bredden med fina kransar, vackra julkort och roliga paketinslagningar. Skönt och trivsamt!

Nä, dags att göra en gnutta nytta, kanske diska efter gårdagmiddagen, slött jag vet. Rycker upp mig nu...
1 kommentar
Bitte

Nä inte stänga ner. Hur ska vi här i söder få veta vad som händer i norr Man behöver inte skriva så ofta Bara lite ibland. ;-)

Bitte