Sådärja

tisdag kväll/natt. Dags att hoppa ner under täcket. Katten kikar irriterat på mig, för väl för mycket oväsen här vid tangentbordet.

Trött som jag vet inte vad, ett ton dåliga samveten för omotionerad hund, osällskapad dotter som dessutom inte fått någon middag och ett hem i allmänt kaos, jobb som borde hunnits med, plugg som inte är klart. Och. Så. Vidare.

En bra dag på flera sätt trots allt  :0)  Ett mycket skönt telefonsamtal på em, jag pustar ut och känner att jag dragit en vinstlott. Lång väntan med mycket snurr i huvudet, skönt att pusta ut. Imorron blir det en slant till Bröstcancerfonden!

Har gjort klar mina sista åtaganden på photoshop-kursen, whieyyyy. Det har varit lärorikt och framförallt KUL med bra och trevliga kurskamrater och lärare/handledare. Kvar är nu DreamWeaver. Fullt focus på det då  :0)

Tack och Hej!
0 kommentarer