Bakis

Skithostan hänger kvar, känner mig helt mörbultat och öm i hela kroppen. Bläää

Fick medicin av farbror doktorn igår som jag hoppas skall ge bot. Trodde det skulle bli en lugn kväll/natt igår men icke. Grannen kom förbi med honung med pepparmynta. Skitgod, så jag drack ett par koppar och spädde sen på med sprit. Rätt mycket sprit. Aningens desperat kanske, men jag behöver SOVA. Vad tror ni hände av coctailen?

Nada, Zip, Inget... förutom att jag nu är bakis hände inte ett skit så natten har spenderats sittande/halvsovande upprätt i soffan och fortsatt evigt kraxande.

Utöver det e katten försvunnen sen ett par dagar igen oxå, har letat och letat men hon vill inte synas till. Elände igen. Och igen

Nämen ni som har nå´t positivt att säga, gör det då, jag har inget som ni märker  :-(

2 kommentarer
Ingrid

Fy för hemska hostan!! När jag väl får hosta blir jag likadan. Hoppas det börjar bättra sig snart. Och att katten kommer tillrätta. Två av sonens kattungar försvann för drygt en vecka sen, fem dagar senare kom mamman hem med dem igen lite magra och hungriga men annars vid god vigör. Vi har haft en hankatt som var borta över en månad (andra måste ha fött den lite under tiden) men man vill ju veta vad som hänt..

Carina

Nää jag kan inte, säga något positivt alltså!

Tycker också veckan som gick var skrutt.

Hoppas verkligen att denna blir bättre :-)