Myskväll i skogen

Har spenderat stordelen av dagen med att röja överallt, fy för den lede vad mycket märkligt vi har sparat överallt. En hel sopsäck med småplock bara i köket har jag fått till, har inte ens hunnit till förrådet och där mina vänner finns det rariteter... kanske kan bli en bild vad det lider. Får se om jag törs 'outa' mig  :0)

Lunchen plockade jag ihop i hallonsnåren, på golfbanan faktiskt. Nära och bra, inte en enda som spelade såg jag trots att det har varit fint väder idag. Stora fina hallon, mums!

Nu ikväll så har vi varit iväg och skrapat ihop lite lingon. En sådär 5-6 liter på en liten stund och blir av det blir det lingondryck imorron hoppas jag. Gjorde oss en brasa av mysa lite vid innan det blev mörkt. Det blir hastigt mörkt nu på hösten. Från skymning till nattsvart rätt snabbt. 

Nu blir det lite mer PhotoShop med en kopp te och sen kanske soffan och en stunds tv. Det var länge sen. 

Gokväll på er!





Nä, alltså bilden är fejk, eller fejk är den inte, det är förra årets skörd. Kameran blev kvar hemma den här gången... 

0 kommentarer