Samvetet

gnager lite vad det gäller bloggen... dålig på att uppdatera och har inte riktigt fått upp farten efter semestern. Inte så dåligt samvete för er kära läsare, ni har nog att läsa ändå ;-) utan mer för att jag missar vardagsnoteringar i det som på nå´t sätt är lite av min dagbok.

Här där jag kan gå tillbaka för att precisera saker i tid som jag kommer ihåg har hänt men inte när, eller påminnas om saker som fallit i glömska. Självklart hamnar inte allt här, självklart inte men mycket trots allt.

Ska försöka ta mig i kragen...

Annars är livet i rullning. Dagar och kväller bara springer iväg utan att jag hinner fatta att det hänt. Klyschigt jag vet, men sant. Jobbar, läser och framförallt meckar i PhotoShop så fingrarna blöder.

Hittills går det ganska bra att fördela tiden. En del av mina arbetsuppgifter får mindre kvällstid än de fått tidigare och jag bävar en aning för en tid framåt nu. Tiden går fort och förr än vi anar är vi på mitt jobb fullbelamrade tills vårsolen börjar värma igen. In i dimman liksom... Styrker mig med att så länge det är roligt så funkar det, det tror jag på även med den här höstens plugg som är sååå mycket roligare än förra höstens och det gick ju fint.
1 kommentar
Carina

min blogg är också lite av en dagbok faktiskt.

Den dagen jag lägger ner kommer jag bara att sätta lås på den så jag själv kan använda den!