Hej så länge

Har överlevt en jobbardag efter dunderhelgen vi haft. Trögt är sammanfattningen. Trögt som sirap genom en tesil.
Cyklat hunden trött och belönade honom med ett frisläpp på golfbanan som avrundning på motionen. Som tack lägger han sig i första bästa surdike fyllt till brädden med svart sörja av gamla grodor, slem och rutten vegetation. Luktar sådär. Jag återgäldar med en tvångsdusch. Två ett till mig. Ha! Den dåliga förloraren ligger och tjurar under bordet nu. Luktar iofs inte smultron nu heller men ändå.

Torpets medlemmar åker neröver södern i övermorron och vi planerar att campa i Åre imorron så vi hinner inte ses så ett "Hej så länge" har oxå hunnits med ikväll. Alltid lika tomt när de åkt  :-(

Jaha, om man ska ta och sortera tvätthelv*tet då kanske, borde fixa ej slutfört arbete från idag men hittar inte igen motivationen. Försökte alldeles nyss men FB lockade med en inloggning å jag föll för det. Orkade dock inte skrolla mig igenom de värsta skriva-flest-och-meningslösaste-statusuppdateringarna´s alla uppdateringar så jag loggade ut lika fort igen'. Ni hör ju. Motivationen på topp eller hur  ;-)

Nä, log out. Onsdag imorron, den här veckan kommer gå galant tror jag  :-)

0 kommentarer