Kontraster

Det är svårt att inte slås av vilka oerhörda kontraster varje dag innehåller. Just idag sitter jag och redigerar bröllopsbilder i photoshop till en kollega medan en annan kollega förtvivlad och alldeles söndertrasad av smärta sörjer sin son. Å här sitter jag och retar mig på att jag inte lyckas få bort några pixlar här och där samt att jag inte hittar exakt rätt nyans.

Har tänkt mycket på A´s familj de senaste dagarna. Vilken sorg, vilken förtvivlan och vilken oerhörd tragik det vilar i det faktum att de aldrig kommer få sen sin son ta studenten tillsammans med gänget, kugga sig på uppkörningen eller presentera en ny flickvän. Hur går man vidare, hur orkar man ta nästa andetag? Kämpa på familjen! Vi är många som känner med er och som önskar att det fanns något litet ynka att göra för att underlätta bördan och smärtan för iaf ett litet litet ögonblick


0 kommentarer