GRATTIS ÄLSKADE MALIN

Hurra hurra hurra för Malin som fyller 21 ida´

Vi har firat stordelen av dagen i bilen faktiskt, på Europaväg 14. Från och till Birsta i Sundsvall. Jojo. Malin shoppade  mycket fint och med bilen full av grejor återvände vi till metropolen Dvärsätt för lite momma-och-moffa-fika på kvällskvisten. Färdigfirat för idag.

Min mage e inte helt OK. Ont. Lite lömsk sådär och inte riktigt att lita på. Lex-puffen är skön att 'bo'. Där kan jag kura ihop mig precis det som behövs för att det skall sluta göra ont. Ibland undrar jag om det skulle kunna vara mjölk som får detta att hända. Men det är ojämnt isåfall för igår gick det fint med filfrukost men inte idag då. Och inte i torsdags då det började för den här omgången. Det får vara min teori ändå. Jag håller mig från mjölkprodukter ett tag.

Ska försöka få tillbaka puffen igen. Lex verkar också ha lite ont i magen. Han har iaf kurat ihop sig i puffen ser jag.

Undrar en grej förresten. Efter att ha packat upp ett inköp från Lindex ser jag en liten tub med ansiktskräm från Oil of Ulay längst ner i påsen. En överraskning! Trevligt tänker jag. Ända till jag läser nåt om super-duper-extra-deluxe anti-wrinkle serum. Va fan? Noterade dessutom att Malin inte fick någon.




Eftersom 'stor-datorn' (och neeej Martin, det är inte någon gammal cobol-maskin som tuffar i källaren) skall packas ner och skickas på service så är photoshop icke nåbart så får jag återanvända en gammal bild. En gammal bild på ett ännu gamlare foto. Det har gått några år om man säger så  :-D
1 kommentar
Micke

Hahhahaahahhaaaa... det där fick min i övrigt helt olidliga måndag till att stråla. MYCKET skarpsynt kassapersonal Lindexpersonal må ja säga