Jubel och fanfarer, serpentiner och ballonger....

Detta mina vänner är värt att avbryta semesterstatusen här på bloggen för. Ni börjar ana att det är något stort nu va? Parampampampaaaaaa... trumvirvel och ett litet trumpetsolo

JAG HAR BAKAT BULLAR

Jooo visst, det är sant och jag har inte knarkat eller druckit en massa rosé (jo igår iofs). Tog helt enkelt och slog till på ett bullbak. Ni förstår storheten i det här hoppas jag! 

Om det nu va någon som såg mig hastigt åka iväg till mamma för att låna mjöl, eller lite senare knacka på hos grannen för att få tag på pärlsocker så kanske vi kan enas om att låta det vila i glömskans förlovade land. OK?

Hur de smakar och ser ut? Det är ett heeelt annat blogginlägg. Faktiskt.

Nu låter vi den här händelsen få ha sin plats. Helt obefläckad och fin

3 kommentarer
Helen

Hahaaaahahaaaaaa!

Bitte

Det låter som om vi är släkt..... Jag bakade en typ kladdkaka i våras. Bakade för jag hade lite ingredienser över tog med till jobbet en söndag. Fick komentaren men HAR DU BAKAT då måste jag ta en bit fast jag ska hålla igen på sötsaker..nästa komentar var Det var ju gott.... Hmm

Den såg inte ut som på bilden i receptet inte ens lite lik men den försvann i ett nafs så den smakade gott. Mina arbetskamrater funderade att ta kort och visa vad jag kunde göra, eller annonsera i lokaltidningen...

Ha det bra kram Bitte

Ingrid

imponerad, har varit världssämst på att baka i sommar!