Semestersöndag

Hemma igen, har laddat hallen med en massa tvätt och stök, min första jobbmåndag på läääänge imorron. Hur jag ska ta mig upp på morronen har jag inte listat ut än inte heller hur jag skall få min lekamen att fatta att kl 23 är rimlig tid för godnattsaga... Dygnet är satt ur spel här hemma  :-/

Semestern avslutade vi med en road-trip och massor av mys med Sandra och Dan i deras jättefina lägenhet i Väsby. Solsken och fint så vi har förlängt sommaren en aning... Tråkigt att vinka hej-då men hoppas vi ses snart igen.

Hemfärden gick genom landet i spöregn, precis alla 60 mil med vindrutetorkarna på full fart... Väl hemma fick vi go-fika hos mamma och pappa med la-familia. Perfekt avslutning på bortavaron.

OK, en ny bortavecka på gång. Drar till Sälen för lite kick-off och trevligheter, så det är läge att kolla igenom tvätthögarna nu och kolla jobbväskan och trimma telefonen för nu jädrar kör vi en säsong till hörrni!

0 kommentarer