Fredagsfräckis

Eftersom jag varit helt kass på att komma ihåg att slänga in någon fredagsfräckis här då och då så har jag nu tidsstyrt ett inlägg. Denna lilla historia har jag fått via mailen för ovanlighetens skull. Det mesta trillar ju in via FB numer  :-)



En ung blondin från Stockholm var desperat o skulle dränka sig från Skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi o sa att han skulle till Amerika o att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen o smög ombord på båten på natten. Varje natt kom sjömannen med mat till henne o sen älskade de passionerat till gryningen. 3 veckor senare upptäcktes hon av Kaptenen.

Va gör du här frågade han?

"Jag får mat o resa till Amerika mot att en sjöman får ligga med mig".

Då har han verkligen lyckats, för det här är Djurgårdsfärjan

0 kommentarer