Morgonstund har guld i mund

Hunden e morronrastad och jag ska äta lite frukost innan jag loggar in och gör någon nytta. Hemjobb idag igen. Jag har det bra jag.

Fint med fredag igen. Den gick ju snabbt, trots att man haft två kortare-än-vanligt-veckor och liksom vant sig med känslan att 4 dagar är lagom.

Imorron blir det lite roligheter. Vet inte så mycket mer än att jag ska infinna mig på ett ställe klockan 18 där det blir 'nåt med smink'  :-)  Sen vidare ut på stan vad det lider... Det blir kul!

Nämen en äggmacka på det här så...

1 kommentar
Carina

Instämmer, 4 dagars veckor ÄR lagomt och borde införas omedelbart ;)

Tänk så lätt vi vänjer oss vi människor!



Att den här flyttångesten kommer över mig beror på att jag nu först börjar förstå att vi är på väg IGEN! Vet ju orsaken till varför vi flyttade till Gävle igen, jag drabbades av hemlängtan efter många år i Gbg. Gävle kommer alltid vara hemma för mgi men å andra sidan finns ju staden kvar :)

Skrutt att det blivit som det har på arbetsmarknaden, att inte kunna göra valet att bo där man trivs!

Tusen tack för din peppning, behöver nog det :)



Aha, du ska bli Clown ikväll du ;)