Sankt Hans

Framme vid midsommar då mina vänner. Var tar all tid vägen? Mentalt har jag kanske hunnit till påsklovet eller nå´t. Helt plötsligt är det någon som tycker att det är dags att fixa inlagd sill och västerbottenpaj till midsommarfirandet. Wtf?

Nu ska jag dricka en kopp te och slökika på TV en stund innan det är dags att skönhetssova lite. Imorron går jag in i min sista jourhelg innan semestern. De e ju iofs värt att fira och det är inte precis så att jag räknar med att ha fullt upp med jobb hela helgen.

2 kommentarer
Inga Magnusson

Vi har ju norska vänner och de firar Sankthans, men idag istället för imorgon midsommarafton! Vi är lite i otakt där med broderlandet i väster. Eller också är det de som är smart och fixar en ledig klämdag där.



Ha en trevlig midsommarhelg!

Camilla

Jag hinner inte heller med. Redan 23 juni... Gud så fort det går!

Trevlig midsommar!

Kram!