Varmt Varmt Varmt

Vilken underbart skön lördag  :O)

Huvudet är lite tungt men va gör väl det när solen skiner och det är sommarhett. Älskar´t. Superkul kväll igår och jag går runt och ler lite så där i allmänhet idag.

Har fikat på stan med M och L och hälsat på hos optikern. Har haft linserna på prov ett tag nu och det är nåt som inte stämmer så jag kikade förbi och hade sån tur att det fanns en lins-optiker på plats. Jag blir t ex jäkligt känslig för vind/sol och tårarna rinner konstant. Direkt när jag satt i dem är jag också superkänslig så att sminka sig är aldrig på tal. Får välja helt enkelt, se bra eller se bra ut  ;-)

Fick ett par nya att testa iaf, med dessa ser jag skarpt som en hök på långt och mellanlångt håll. När blir det en katastrof dock så jag kan inte läsa med linserna på. Därför behöver jag nära-håll-glas-ögon för jobbet t ex. Jahaja... e man så gammal alltså.

Har varit på travet oxå, massor med folk och någon slags travhelg med diverse aktiviteter. Åkte hem efter huvudnumret "Jämtlands Stora Pris" som gick till hästen Iceland. Skräll tydligen. Någon annan som hoppade som 'borde' vunnit. Så kan det vara. Jag har både en Harry Boy och någon slags andel i väskan så vem vet. Kanske jag byter bil imorron  ;-)

Nä, nu blir det ombyte och grillmiddag. Tjohej på er



Hästen e Iceland, men bilden är googlad och alltså inte från dagens lopp
4 kommentarer
Cissi

Passa så du inte bränner ögonbryna på grillen... :o)

soffie

men guu va härligt med sol den har inte visat sig här i Karlstad idag:(

hoppas linserna funkar nu!

må gott

Carina

Men här är ju nytt igen! Snyggt :)



Ja men vad händer med vädret, vilken hetta.

En av mina vänner från Skåne undrade vem f-n som vänt landet upp och ner ;)

Ingrid

Du får verkligen till dina "headrar" gillar svartvita looken!! Förstår att det vackra varma vädret hamnat hos er.. Det är ni väl unnade som har en lååång kall vinter. Men hoppas att den delar med sig lite åt oss också igen.