Fredag imorron

Jösses där stack den veckan med ilfart. Men va gör väl det, fredag imorron och sen blir det sovmorron och en tur till stugan hoppas jag. Sol har någon lovat och innan det är motbevisat så får det stå för sanningen.

Ingen skidåkning ikväll, han bli lite väl mörkt för någon som är halvblind redan i dagsljus. Tog med jycken och stavarna på en rask promenad. Stavarna! Det har ALDRIG hänt förut. Tänkte så här: finns det någon slags motionsgud så borde denne ha uppfattat min insats och därmed gifvit mig pluspoäng. Rimligt va? Jag behöver pluspoängen tro mig!

Nåja, kvällen är här, sortera lite tvätt och krypa i bingen och läsa en ny obladad tidning sen. Sängen skulle vart nybäddad för att få den rätta åååh-va-härligt-känslan men annars känns det skönt och lite lagom vardagslyxigt att lägga sig med den där nya tidningen och läsa sig trött och sömnig.

Gokväll!
1 kommentar
Sandra

Ha en skön helg mamma! Puss och kram