Smile

Min bästaste bästaste brorsa har botat min svårt virusjuka dator så nu står den här och glänser som aldrig förr. Jag hade små, pyttesmå förhoppningar om att han skulle kunna få ut photoshop-biblioteket med alla projekt utan att dra in någon annan i virusträsket. Var helt införstådd med att sen behöva blåsa hela maskinen och installera om.

Förstår ni hur mycket jag ler nu, när han fixat ALLT, den bara står här och är snabbare än nånsin, fläkten är helt tyst och photoshop helt intakt med räcerspeed.

TACK TACK TACK SNÄLLA DU!

Det är bara en riktiga photoshopnördar som förstår känslan i att få tillbaka programmet helt intakt med inställningar, plug-ins mm mm mm som tar tid och kraft att få tillbaka

Jag hade några små planer på att lägga mig tidigt och läsa nyaste TARA som damp ner i lådan idag. Men nu vet jag var kommer sitta resten av kvällen  :-)
0 kommentarer