Jädrarn´s

Kvällen västerbottenpaj som fanns på to-do-listan förblir ogjord eftersom det inte finns något smör hemma. Åhh va irriterande, imorron var det tänkt att vara andra förberedelser inför kalajset nu måste det klämmas in lite paj där oxå.  

Precis kommit hem. Med en guldfisk under armen. Jo, det är sant. Barbie heter hon och ska flytta in hos en singelkille som just nu har sitt tillfälliga hem på mitt jobb. Den kraken ser ut att ha det så miserabelt där i skålen helt själv så jag tyckte att det kunde vara på sin plats att köpa honom en fru eftersom han inte verkar så företagsam själv. Nu skulle det kunna vara så att jag kommit hem med Ken istället och att det är en singeldam som väntar i skålen på jobbet. Vad vet man, svårt att kika in under handduken om man säger så.

Kvällen har det gåtts massor, snackats ännu mer och avslutat i det allra näpnaste av små stugor. Bästa A och hennes C har sitt drömtorp på landet i stan kan man säga. Fanns några andra små stugor till salu intill. Rätt som det är så kanske jag skruttar runt där i morronrocken och vattnar blommorna å bara myser ja me´

Jaha, hemmet är i oordning men jag är på tok för trött för att orka göra något åt det så nu blir det ryggläge ganska omgående.

Gonatt!
1 kommentar
Carina

Du kan få köpa min dyrt!

Västerbottenpajen som jag syftar på,

gjorde igår jag ;)