Pingviner, skilsmässor, champagne och hamburgare

Kväll igen, katten e försvunnen å vill inte synas till. Ida har lagt sig och det har hunden xå. Min tur strax, bara lite photoshoppande kvar, en snabbis sen blir det tandborsten å raskt i säng.

Hemmajobb imorron och drar till Sälen på em.

Kört en AW hos en jobbarkompis ikväll. Trevligt, trivsamt och kul. Herr P bor förjädra fint och ska jag bo i Åre någon gång i mitt liv så får det bli uppe på hans höjder. Rena Bullerbyn, finns både Pelle och Stina. Skulle inte förvåna mig om det finns en Lisa och en Britta eller va fasen dom nu heter oxå. Idyll för förnamnet. Vi har avhandlat en hel del gott och blandat. Skilsmässor, relationer, barnfasoner varvat med champagne, grillade hamburgare och salta pinnar och fniss.

Nu blir det snabbfix och sen i säng. Gnatt därute

1 kommentar
Micke

Pingviner!!??? Oj va underhållande att varit en fluga med stora öron på den festa. Åker du neröver till helgen? Linda säger att hon vill bjuda på grillat vilket egentligen betyder att jag grillar och hon målar naglarna