Tolvhundrasjuttiosju

inlägg har jag visst gjort här på blogg.se. Har varit irriterad ett tag för allt strul med svårighet att ladda bilder, kommentarer som försvinner och allmänt bara trögt. Hoppas på bättring annars kanske det är dags att byta portal. Igen. Den resan har jag gjort eftersom jag startade på msn´s variant för väldigt länge sen. Det blir alltid ett visst huvudbry och funderingar om man skall plocka med sig det gamla innehållet vidare till den nya platsen eller ej. Det är trots allt rätt många minnen nerpräntade. Den gången gjorde jag det inte trist nog kan jag tycka nu i efterhand.

Det enklaste skulle vara att den här portalen helt enkelt bara tar och skärper till sig en aning!
1 kommentar
Carina

Kan bara instämma, herre guuu så trassligt det varit med blogg.se sista tiden!

Nee en skärpning är på sin plats, basta!