Start rolling the dice

Lördagkväll och hemmet är stökigare än ever. Städar, plockar, slänger, städar, plockar slänger och packnar ner. Försöker förbereda så mycket inför flytten som bara möjligt är. Det kommer bli tight om tid gissar jag.

Lite förkyld tror jag visst, ont i njurarna och lite 'slö' och täppt i näsan. Ingen större fara som ni hör.

Jättekul kväll igår. Bluesfestival i stan och vi kikade på Louise Hoffsten. En underbar artist med en fantastisk röst. Som mannen sa idag: "Hon känns verkligen som en person som ÄR sin musik". Hon känns innerlig och äkta rakt igenom. Märkt av sin sjukdom men så entuiasmerande och gav ett härligt uppträdande...

Visst en ny platta på gång också.

Här en ett par gamla godingar som jag lyssnar på medan jag städare vidare  :-)



Skön lördagkväll och fortsatt skön söndag på er!


Extra tankar till B ikväll... håll ut och kämpa!
1 kommentar
Bitte

Ha ha kan inte sluta skratta. Min kompis och jag slogs med henne och hennes kompis när vi små det slutade men att en liten liten bit på en tand försvann.... Preskriberat med marginal har inte träffat henne på åtminstone 35 år. Förmodligen ännu mer hur nu det gå kan gå till sååå gammal är jag ju inte..... eller. Men jag har sett henne uppträda på senare år riktigt duktig.