I närheten

Uaaa vad inläggen här glesnar mer och mer. Kanske börjar vara i närheten av ett farväl eller iaf slutet på vad som får betraktas ha varit min dagbok i några år. Skriver man inte varje dag eller iaf flera gånger i veckan kan man knappast göra anspråk på att kalla det dagbok eller hur?

Gillar mitt skrivna ord bättre än det uttalade, inbillar mig att jag är bättre på att uttrycka mig på det sättet iaf. Att jag gillar att hantera fotografier, gärna i photoshop är väl knappast någon nyhet vid det här laget. Det behovet lär behöva stillas. På något sätt. I någon form. Även framledes

Nä, har liksom tappat drivet i det här. Tidigare tycker jag att jag hade lätt att lägga de små minnesvärda vardagsbetraktelserna på minnet och jag tänkte 'blogg' liksom. Det gör jag inte längre... kanske är det där avsluts-processen startat?

Kanske det dyker upp något sporadiskt inlägg här, kanske inte, kanske dyker det upp någon annanstans... den som lever få se helt enkelt  :o)

Micke: Jag förstår att den här kungörelsen gör dig förtvivlad. Stackare  :-P

KRAM





4 kommentarer
Micke

Du spelar roulette med min hälsa här gumman. Terapi bokad

Bitte

Nä så här kan du inte göra. Vill ju läsa hur livet är norrut. Hoppas du kommer tillbaka

Kram Bitte

Martin

Då utgår jag från att du textar mig alla uppdateringar istället

Åsa

Då får du börja statusuppdatera på fejjan istället stumpan. Annars hänger vi inte med här nere i södern. Kramar