Lördagsgodis

Japp, då har vi hunnit till lördag igen.

Fredagkvällen spenderades med bio. Jägarna2 vilket jag tyckte var helt OK. Man får helt enkelt försöka se bortom det lite märkliga sättet att presentera Norrland på, med tillgjord dialekt och udda detaljer som en hel pub med människor klädda som Ronny och Ragge t ex. Fullsatta salonger så det är tydligt att förväntningarna var höga eller så var de flesta där av samma anledning som jag. Filmen tillhör på något sätt kategorin 'Måste ses'

Tindra och Nike var snälla och passade på husdjuren. Toppen! Tindra och jag tog sovmorron och har nu precis kommit hem från långpromenad med Lexan. 

Nu hade jag tänkt åka bortöver byn och försöka locka till mig Joel. Tänkte passa på att sno åt mig honom när Anders och Hanna kikar bort ett ögonblick  ;-) Han växer så det knakar och det är bäst att passa på att mysa innan han åker runt på moppe och tjuvröker.

Veckan som gått, har gått snabbt. Tillbaka i jobb-mode fortare än väntat och nu är allt som vanligt på jobbet. Förutom att B saknas och att vi alla tänker på honom ofta ofta ofta och hoppas att det skall bli ordning på behandlingar och allt stök så han kan bli frisk och komma tillbaka till kontoret snart.

Vi har campat i Åslägden ett par dagar. Mysigt och vilsamt! Energi tankad för fortsatta höstdagar.

Näpp... dags att dra. Höres!



2 kommentarer
Micke

Galna männska. Bjöd du din man på hemlagad svamp som du plockat själv?!??!??!?!?!?!?!?! Hur mår han??? :-D :-D :-D

Bitte

Å blodriska som är så gott, avis har inte sett dem på ganska så många år.

Här har det varit en underbar sommardag. Njutit hela dagen man vet ju inte när hösten lurar runt hörnet.

Kram