Nittiofem stycken

Det är inte ofta den här bloggen sprider budskap, här finns mest bara mitt eget vardagsdravel men idag mina vänner är ett undantag.

Bara genom att skriva det här blogginlägget så jag har hjälpt 95 barn att få stelkrampsvaccination. Det är Apoteket Hjärtat som lovat skänka det för varje postat blogginlägg. Fasen va bra!

Låt oss nu effektivt utnyttja den moderna tidens teknik och 'affichera' hela detta internettet med den här möjligheten att vaccinera små barn därute i vida världen


.För varenda unge

Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 st stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj

1 kommentar
Anki

Yaay :) 95 till! Helt underbart juh!



Vill du hjälpa mig i mitt försök till att förändra vår värld till det bättre, läs och sprid min blogg om hur vi alla kan bidra! Har du förslag som bloggare snälla be mig lite feedback!



Varma H. Anki



http://powerofcompassion.wordpress.com/