SafeHouse

Har hunnit bli lördag och kväll. Precis kommit hem från Bio där jag och Ida såg SafeHouse. Den får 3 toasts av 5 möjliga. Inte så värst med andra ord. Förväntningarna var högre. Nåja.

Något slags världsrekord på sovmorron imorse. Kl 8 kikade jag på klockan och skulle bara sova en liten stund till. Pling. Klockan var då 13:00. What?

En snabb vända till Åre och tillbaka. En afterski på torget senare så var vi hemma och drog vidare mot Östersund istället. Det svänger snabbt i hockey.

Förkylningen har lämnat mig (peppar peppar), jag har lite hosta kvar och känner mig konstigt febrig då och då. Det liksom 'brinner' under huden på mig. Märklig känsla men försvinner efter en alvedon. Strange e det och jag är såååå tacksam att jag nu kan checka av den där förkylningen. Tack för mig. Det räckte liksom.

Jahaja, kanske det får bli kväll i stugan då. Imorron skall vi fira E som gjort klart de allra mesta av sin utbildning och som nu börjar bli redo för ett nytt yrkesliv och sen ska jag nog se på när mannen packar för en golfvecka i Portugal. Nu undrar jag hur jag tänkte förresten? Han kommer inte packa förrän på måndag morron med några minuter tillgodo innan de åker så det missar jag. Nåja, får hitta på något annat då.

Gnatt

0 kommentarer