En lördag förmiddag i mitten av augusti

Ja sakta vaknar den till liv igen bloggen. Får se nu om man lyckas hitta tillbaka till någon form av uppdateringsrutin igen så det inte ekar så tomt här emellanåt.
 
Mannen har dragit iväg på golf, som vanligt kan man säga, medan Nike och jag tar det lördagsmorronlugnt. Snart blir det frukost i uterummet och sen en tur på flyget med Malin och Simon som drar till hufvudstaden några dagar.
 
Igår var vi på ute-bio på Ede Hembygdsgård i Offerdal, Stig-Helmer-Story stod på programmet. Jättetrevligt och mysigt men så förbaskat med mygg så vi stod inte ut och åkte hemåt innan filmen var slut. Klant-jag lyckades lämna kvar mobilen men en snäll dam skulle ta med sig dem hem så att jag kan hämta den hos henne senare idag. Så snällt!
 
Nämen lite frukost då kanske!
1 kommentar
Ingrid

Visst måste man få ta lite paus då och då. Här har jag allt uppdaterat lite då och då men varit väldigt slö på att hoppa in till alla mina vänner.