Runt Runt Runt

Lördagkväll och jag sitter i soffan och myser med Pixel. Precis avslutat 'Så mycket bättre' och nu blir det 'Sex and the City'   Ytterligheternas kväll kanske.
 
Nåja, dagen har bestått av jobb fram till lunch, hundpromenad i skogen för att hämta grönt till adventspynt. Promenaden blev längre än väntat. Visar sig att jag hittar uruselt i den här skogen. Den är liksom inte 'min' fast jag gick omkring som om den vore det. Tur det är spårsnö, jag fick 'backa' mig tillbaka i mina egna spår för att hitta hem. Brr så kall och frysen vi hann bli både hunden och jag.
 
1 kommentar
Eva

Det går inte att skriva kommentarer på sidan Husprojekten - tänkte skriva: Åh vilket underbart roligt projekt, sååå jättefint ni gör, helt i min smak ;)jag skulle vara helt lugn att lämna över tapetseringen i dina händer ;)jag har också mycket vitt som jag målat, gamla möbler. Trevlig Advent, kram Eva

Svar: Tack Eva... vitt går hem överallt och jag älskar det verkligen. Nä, men det måste vara trasiga mallar till Projektbloggen. Jag hade avstängd kommentarsmöjlighet där förut men inte längre. Får ta och kolla över det vid tillfälle :-)
Helen Hedin