Frilördag

Lördag morron, har masat mig från sängen till tv-soffan, slökikar på bärgningen av skeppet Wasa. Intressant att kika på.

Ska jobba undan ett par grejor som blev kvar sen igår. Sen har jag frilördag. Det betyder att jag kan göra vad jag vill när jag vill. Fiffigt.

Tror att det blir en skogstur med hunden, lite hall-målning och kanske ytterligare ett försök att locka igång Photoshop-maskinen som står där i skymundan. Finnes ytterligare tid så kan det bli en blogg-design-runda också. Men man vet aldrig med en fri-lördag. Allt kan hända. Eller ingenting om det är vad man vill.

Tjohopp. Skön helg på er!
1 kommentar
Bitte

Ja du det har snöat här med, säkert 3 m men det är fullt tillräckligt. I fredags morse när jag gick hem efter att ha jobbat natt kvittrade ett par fåglar så jag har hopp om ljusare tider och vår. Behåll snön jag vill inte ha mer

Kram från vinterhataren