Dags att åka hemåt

Imorron fredag och sen ett par dagar ledigt. Då ska det hinnas med lite rosévins-kväll, släkt-date och kanske en tur till IKEA. Fler garderober är ett måste i sovrummet som just nu svämmar över av grejor på golvet och överallt.
 
Jobbveckan börja bli slut alltså, man vet att det är dags att åka hemåt när man skall göra några snabba uträkningar. Knappar som en tok och inget resultat blir det. Hinner bli lite irriterad tills jag upptäcker att det visst är på telefonen jag försöker göra mina uträkningar. Dags att åka hemåt då va?
 
Lunch på Fjällgår´n idag, superdupergod pasta carbonara med parmaskinka. Mums och jag är mätt ännu så middagen hoppas över.
 
Mannen har dragit iväg på äventyr så jag bestämmer allt själv några dagar nu. Eller förresten det gör jag även annars men då måste jag hålla på och låtsas-fråga om saker hela tiden. Tidsödande  :0)
 
 
0 kommentarer