Gissa bajset

Onsdag morron och i bilen på väg västerut. Sommarskönt väder, lite disigt och varmt.
 
Gårdagkvällen gick åt till att fixa med blommor runtom på tomten, saknas lite amplar, vettetusan var de tagit vägen efter flytten. Kanske var jag särskilt i städtagen när det var dags att flyttstöka i förrådet? Möjligen är det så.
 
Mannen gör sin sista dag innan semester idag, jag ska försöka hålla ångan uppe en dryg vecka till. Är trött, trött och trött så det blir på ren vilja. Snart sovmorron iaf, alltid något.
 
Kommer ni i håg den här killen? Han har inte setts till på ett tag så jag trodde han fallit offer för grannens jakt-gevär för jag fick veta att han mest troligt snott en fasan eller två. Verkar inte så, att han fallit offer alltså. Han verkar fortfarande smyga runt. Dock inte så att han synts till som sagt. Däremot har jag nu för andra dagen i rad hittat hans bajs.
 
Trevligt, bor alltså på en räv-toa. Anledningen till att han inte synts till är förmodligen att han inte gillar att skita med öppen dörr så att säga.
 
Passerar Järpen strax, dags att fortsätta med de dagliga morron-rutin-jobb-grejorna
 
Tjoho!
0 kommentarer