Lunchuppdatering

Hör inte till vanligheterna att det skrivs lunchinlägg.

Här i Åre har vi nog våren på ingång, snorhalt imorse och snö/regn hela dagen igår osså lite hård vind på det så ser ni framför er hur det ser ut antar jag.

Annars hostar jag så in i h:e på kvällar och nätter, fortfarande lika irriterande. Så till den milda grad irriterande att jag nu två nätter i rad varit upp och dragit i mig whiskey. Jooo, ni läser rätt, en stor till och med. Första natten ett helt glas, halvknall så där på måndagnatt. Trevligt. Festligt liksom. Sover gott sen, men snarkar tydligen så att Roffe hotar flytta. 

Jomen ungefär så. Nu skall jag surfa lite för att hitta tapeter till det nystartade projektet: nytt och fräschare sovrum till mig och mannen (eller kanske till mig då om det blir så att han drar). 

Gött! 
1 kommentar
Cissi

Ta hand om den där hostan. Du vet, sköter man sig får man behålla den länge.... Och det vill man ju inte!

Ni får inte ha så där varmt redan, då finns det ju ingen snö kvar tills vi kommer upp runt påsk!