Hamburgare och trav

Jadåså mina vänner, då var den här då, den alltid skönt avslappnande fredagkvällen. Hockey på TV, trav på dator och 2 entusiaster av bägge sorternas underhållning i soffan. Jag hoppas ingen räknade in mig där, inte ens av misstag.

Hemma-hamburgare till middag och proppmätt sitter jag i uterummet och surfar runt, scrollar FB, kikar på BigBrother och bara slappar.

Dagens bästa: just det faktum att det är fredag, skönaste känslan.

Dagens sämsta: att bästa kollegan P har sagt upp sig för att dra vidare på nya uppdrag. Åhhh nej Bäst Herr P det här går ju inte för sig. Vem ska nu hålla skratt och fniss-nivån där den skall vara och vem skall vi nu resonera klokt med, och vem f*n ska serva ladiesarna Ståkkholmskontoret hade du tänkt?

Nu ska jag vela en liten stund om det skall bli lite hemsidesnickerier eller om jag skall leta rätt på nyaste Tara som ligger någonstans och bara väntar på att få bli av med oskulden

Skön fredag!
0 kommentarer