Vårbruket

Sovit dåligt inatt, för varmt, ont i armen och bara allmänt konstigt. Tagit igen det med en sov-vila-morgon. Skönt som f*n.

Har ett litet trädgårdsprojekt som jag dragit igång. Varför och hur jag skall reda ut det vet jag inte, men försöka ska jag iaf. Landet (om än just nu igenväxt) och växthuset finns ju där. Nästa år kanske där är gräsmatta på samma plats, men jag ska ge det ett försök iaf. 

Tungt som fasen att vända jorden men det är inte allt kvar nu och sen blir det till att fylla på med mer jord och massor av frön. Spännande Spännande Spännande. Lovar en bild på min ev knäckemacka med egenodlad rädisa på  :o)

Har förresten hittat igen och kikat i en massa gamla fotoalbum, jösses säger jag bara. Några av fotona ska ut på FB, ingen går säker, verkligen ingen. Dags att börja gruva er hörrni  :-D 

0 kommentarer