Fiasko

Jobb från soffan, rätt bekvämt och lyxigt trots allt  :0) Katten knorrar här intill... fattas bara lite tända ljus, män je bell int...
 
Rullrånsfiasko har jag åstadkommit tidigare ikväll. Har hänt förut vill jag minnas. För ett år sen ungefär. Inget har man lärt sig då alltså... hopplöst.
 
Återkommer INTE med några bilder men kan avslöja att av 25 utlovade rullrån så ligger nu ca 10 i den fina julburken. Bara där har vi ett problem, jag inser det. Vad hände med 15 andra? Nåja,dessa 10 varierar i färgskala vit till i stort sett svart och jag antar att smaken varierar i ungefär samma omfattning. Ett regelrätt fiasko.
 
Den absolut enda trösten i det hela är att jag kan tvinga min familj att äta upp dem. Jooo, så är det, familjen får inte tacka nej, de är dömda att alltid supporta det jag bakar och lagar i matväg också för den delen. Mohaaaahaaa
 
0 kommentarer