Smyckrande

Jaaa, alltså jag vet att jag lovat en bild på något snyggt och vackert. Det kommer. Har inte lyckats fota ännu så det låter vänta på sig. Tillsvidare kan ni kika förbi hos Farmor Ingrid. Hon tillverkar nämligen jättefina smycken. Julklappstips kanske? Fint som bara tusan är det iaf.
 
Annars har vi ju hunnit avverka 3 arbetsdagar i ett huj. Intensiva dagar och det märks att en ny säsong har startat. Fullt fokus på att ta oss fram till påsk nu. Jag har ett jätte jul-pynt-pyssel-fixar-sug och läser tidningar och letar idéer på nätet och fullständigt frossar i allt jag hittar.
 
Kikade i min gamla receptbok och hittade ett jättegammalt recept på glögg, kika förbi på Husprojektbloggen för receptet. Garanterat god glögg med rejält kryddig smak. Lättsam att göra och väldigt hållbar.
glöggrecept smycken
0 kommentarer