Årependeln

Japp då var det fredag igen då. Fredagkväll, veckans bästa och mysigaste tidpunkt. Bara att äta trevlig middag och sen få sjunka ihop till soffan med bästa sällskapet, massor av tända ljus och kanske en brasa i öppna spisen. Tillåtet att slumra till om man vill. Tjohooo...
 
Hemma behöver städas, det är K A O S överallt och det är irriterande och stressande i vanliga fall men ikväll kommer jag blunda för det.Igen  :-)
 
Veckan har varit aningen omtumlande och jag känner mig omåttligt trött, vad det nu kan bero på för jag har sovit hyffsat många timmar om vi bortser från måndag natt. Återhämtning i helgen får det bli. Japp.
 
Tråkigheter att svärmor har landat på sjukhus igen, svag och trött och jag hoppas att även hon får en återhämtningshelg nu.
 
Näpp, ska surfa vidare, sitter på bussen hemåt då mannen (och bilen) har åkt mot kusten.
 
Trevlig helg på er och har framförallt en riktigt skön freeeedaaaaa
 
0 kommentarer