Solsidansöndag

Precis skrattat åt Fredde Schiller och gänget i Solsidan. Lagom underhållning för en söndagkväll. Helgen har haft målning som huvudrubrik och snart kan vi checka av projekt 'VITT' som klart. Kul! Vet inte om jag sagt det tidigare men en ny soffa är beställd och förhoppningsvis på väg. Åtta veckors leveranstid känns förjädra länge men antar att det inte är mycket att gråta över.
 
Annars har vi idag ätit middag hos svärmor och svärfar. Ungsstekt Röding på saltbädd. Jättegott! Mätta som tokar har vi nu dessutom satt i oss en fruktsallad. Blir ingen mer mat förrän på onsdag nu.
 
Nä jag tror att jag hoppar i säng och lyssnar på den ljudbok som jag köpte igår och som gått varm medan jag målat. Viveca Stens 'I stundens hetta'
 
Söndagsbilden blir på den soffa vi väntar på...
 
 
 
 
Orginalbilden från Mio´s hemsida...
0 kommentarer