Söndag igen...

Då har vi söndag igen då. En timma extra har gjort dagen extra värdefull. Har putsat fönster, målat de sista spröjsen (vitt såklart) och skall sätta upp dem. Mer fönsterputsning i uterummet står på schemat sen tänkte jag dra till stan och fixa lite garn, fick lust att virka helt plötsligt. Märkligt, har jag inte gjort på ett sekel eller så. Kanske är det tanken på fina svärmor som får det att ske, vet inte...
 
En låt som fastnat i mitt huvud. Har hört den ett antal gånger på radion men aldrig lyckats fånga varken titel eller artist men Ida visste och här är den:
 
Onödigt långt intro men är värt väntan iaf
 
 
 
Fun Some Nights
1 kommentar
Bippa

Haha, jag har också fått lust att göra något, vara lite kreativ. Måla,rita,skriva,sticka bara göra något? Kan det vara höstmörkret tro?
Ja visst blir man lite glad av att lyssna på den låten? Jag har laddat ner ovanstående på Spotify och lyssnar gärna och ofta 😀🎶
Jag brukar inte veta vad låtar och artister heter när jag hör en bra låt men nu har jag laddat ner en app som heter SoundHound, jättebra. Den talar om artist och låt och så kan man även lägga till på Spotify direkt. Nu ska jag gå in och kolla till min krumme man. Han var hos massör idag med ett skapligt ryggskott 😩
Ha en skön kväll. Kram