Söndagsbilden...

Söndag igen och vi softar med stugmys i brasvärmen. Nu är det kaminen som är vad uterummet är på sommaren. Mys alltså  :0)
 
Idag har det jobbats en aning här hemma, mannen har skottat grus och jag har pyntat med mossa och diverse skogsfynd som jag drog hem på promenaden igår. Det ser hemtrevligt och höstfint ut nu hoppas jag. Jag har inte hjärta att slänga några av sommarblommorna som trots allt fortfarande blommar så det är en liten mix av trött sommar och sprakande höst.
 
Säsongens sista tur med båten idag. Ett kylslaget Storsjön men verkligen jättevackert med höstfärgerna runt stränderna. En grillad med brö´ satt fint när vi landade på utflyktsmålet: Josa-viken.
 
Bild via Word. Lam ursäkt jag vet  :0)
 
Snart: Solsidan! Skön söndagsavslutning
 
Båttur på Storsjön
0 kommentarer