Glädje

Viktigt att hitta de där sakerna som man kan glädja sig åt. Stort som smått... Ikväll har jag varit till grannbyn och ungefär halvvägs i något slags by det också kanske så står ett hus. En helt vanlig villa mitt i ett helt vanligt villaområde. Det är nu jag känner glädje. Äkta tacksamhet och glädje. Över att detta inte är min granne.
 
 
Ett helt fantastiskt uruselt foto men ni får tänka er att detta är husets ena sida, framsidan, lägg sedan till ett par gavlar samt en baksida också. Brrr...
 
Eftersom detta är min blogg och jag kan skriva vad fasen jag vill här så skulle jag nu kunna dra iväg om hur jag tycker det ser ut bla bla bla men eftersom det ändå trots allt är en smaksak, vad var och en tycker är fint alltså, så låter jag bli.  Däremot kan jag iaf drista mig till att säga att särskilt omtänksamt och hänsynsfullt mot grannarna är det inte att klä sitt hus på detta sätt...
 
Glädje var det jag, tack och lov så är detta inte min granne och jag slipper titta på detta varje gång jag går förbi ett fönster. Piuuuu!
 
 
 
2 kommentarer
Mittemellan

Haha men herregud så många lysen!

Ingrid

Ja, JISUS tack och lov INTE min granne heller! Kram