Söndagsbilden den 10 februari 2013

Dags för en söndagsbild igen. Den här gången blir det på den hängande eldstaden som jag fick av Malin i födelsedagspresent. Produkttestat den idag och det gick fint. Korvarna blev lika svarta som vanligt  :0)
 
Igår var det dags att gå på Östersunds-Revyn, med familjen. Nyttjade julklappar till sist. Några år sen jag och mannen var iväg sist men jag vill minnas att vi skrattade mer den gången. Lite tam blir betyget.
Efter revyn supergod och trevlig middag på en ny restaurang på Östersunds kroghimmel: Upstairs. Supergod mat, superbra personal och skön lokal. Där blir betyget topp!
 
Inatt har vi haft 2 småtroll på besök och idag har vi varit ute och skottat, städat uterummet, åkt iväg med all återvinning, burit ved och busat med Lex. Vi hann med en liten stunds pyssel xå innan det blev korvgrillning med övriga familjen.
 
Lägg till ett eftermiddagsbad med ljudbok, lite ost och kex till middag och nu kanske en stund i soffan så har du hela min söndag. Mannen har börjat att kika på en film, kanske jag gör sällskap. Innan nyheterna på 4an sover vi bägge två är min gissning
 
Då kör vi på med en ny vecka då!
 
1 kommentar
Ingrid

Häftig eldanordning! Har sett sådana men minns inte var... Här har vi snö igen, vi som var utan ett par veckor.