Söndagsbilden

 
Söndagkväll, helgen avslutas hemma i diverse soffhörnor. Kanske det blir avsnitt 2 Leif GW Persson´s av 'En pilgrims död'. Inga förhandlingar om valet av tv-kanal för tv-kvällen har ännu slutförts så det kan bli ändringar  ;-)
 
En 4-kilometersrunda på skidor i dag igen, exakt lika bakhalt som igår förövrigt, i mitt nästa liv skal jag bli världsmästare på att förstå mig på skidvallningens ädla konst. Eller så blir det vallningsfria skidor, kanske redan i det här livet.

Japp snart ny vecka igen då, det är bara att köra!
 
 
Den här veckans söndagsbild får bli ett hett bad, skönt skum, ett glas rött, några vindruvor och en tidning. Skön avslutning på dagen
 
 
 
 
1 kommentar
Anette

Tejp Helen, tejp is da shit! Funkar klockrent! Ska visst vara lite sämre på blöta spår, men hur ofta har vi det?
Jag har köpt skidor i år och åker för första gången sen jag gick i sexan! Råkade visst lova att jag ska åka tjejvasan nu den 23 februari. Var det nån som sa femtioårskris? Det kändes ok i april när jag anmälde mig, nu börjar det kännas sådär...

Svar: Hahaaa... sådärja, det är inte så långt kvar till dess. 23e februari alltså. Jag gjorde samma sak för något år sedan. Oxå när det var låååångt kvar. Sansade mig dock och överlät min plats i sista stund till bättre passande tävlande :-)
Helen Hedin