Begränsade öppettider

Fredag och jag har helgen kvar att jobba innan min första semestermåndag inträder. Ska bli skönt.
 
En solig och fin dag är slut... Mannen har snickrat altan hela dagen och det blir jättefint. Och stort. I mitt huvud snurrar ungefär tusen och en idéer på 'piff' och det skall bli roligt att sätta igång med det sen.
 
Då tar vi och semesterstänger här på bloggen tror jag. Eller iaf mer begränsade öppet-tider. Ett sporadiskt inlägg då och då lär det kunna bli ändå. Som vanligt om photoshop-blodet börjar darra...
 
Ha en skön helg!
 
 
3 kommentarer
Martin

Glad sommar Helen! Skulle var roligt att ses något, åker hem första veckan i augusti

Ingrid

Önskar också en fin semester!!

Micke

Skön sommar tjejen! Jag och Linda vill stråka med dig och lillnicke och alla tillbehör :-) En helt vanlig sköningkväll med mycket rose, is och salta pinnar ;-)