Måndagkväll

 
Snabbuppdatering: Mörkt och kyligt, faktiskt stjärnklart men snön verkar vänta på sig. Jobbarkväll i soffan. Inklusive huvudvärk som suttit i pannbenet hela da´n.
 
Söderöver väntar man extrem-väder och jag är glad att prognosen säger att den inte skall komma upp till oss.
 
Jag har ätit måltidsersättning hela dagen idag. Väldigt många att få i sig och får erkänna att jag känner en viss uppförsbacke. Men känner mig motiverad och framförallt inspirerad av Camilla, en fd kollega som har gjort det (och fortfarande gör) det skitbra i sin viktminskningsresa. Med hennes peppande inlägg både i bloggen och på FB i tanken har iaf skrivit in mig på Itrim och väntar med spänning på mitt första personliga samtal.
 
 
2 kommentarer
Camilla

Gulle dig fina Helen!! Peppkram och lycka till! Det här fixar du galant!

Elin

Härligt Helen! Jag började också mitt nya liv i söndags. Kanske vi kan peppa varann då! Kram!