Båtar och wellpapp

Fredagen är här hörrni! Har kommit hem från ett par dagar i Sälen på företagets KickOff. Jätteroligt tycker jag. Den bästa jag varit på tror jag bestämt  :0) 
 
Avslutade idag med en uppgift att i lag skapa en farkost för att köra ett race på kortast möjliga tid. Farkosten skulle skapas med hjälp av det något magra innehållet i en påse som varje lag fick ta del av. I övrigt var det fritt fram för fantasin och kreativiteten så skogen runt-om-kring blev länsad på diverse bra-att-ha för alla byggen...
 
Skratten var många både under byggnationen och sedan under racen, många ofrivilliga dopp samt ett och annat frivilligt. Mitt lags farkost vann inte men den var klart sjöduglig och vår kapten kom torrskodd i land så vi är nöjda.
 
Annars är det kväll och jag är trött och lär somna ovaggad. Saknas några timmar sömn tror jag visst. Dessa tar jag strax igen  ;-)
 
 
 
 
0 kommentarer