Idag är det ingen vanlig dag...

... för idag är det Joels lillasysters födelsedag! Jo, hon är här nu, snabbt som tusan valde hon att göra entré den lilla tjejen. Själv tar Joel uppståndelsen med ro, pratade med honom i telefon tidigare i eftermiddag:
 
"Hej Joel, vad gör du?"
"Ätej midda hos fajmoj"
"OK, har det hänt något särskilt idag?"
"Nä" --- tystnad
"Jo, men visst har det hänt något roligt idag?"
"---tystnad----"
"---ännu mer tystnad"
"bäbisen haaaj komme, han ligger på gojve, hej då"
 
Det är visst ingen lillasyster, det är en lillebror och det var inte så mycket mer med det
 
Åhhh va mysigt, jag får hålla mig till tåls några dagar innan jag klampar in och tar för mig av min fasterliga rätt att snusa bebisdoft och klämma på bebistår
 
 
3 kommentarer
Sandra

<3

Ida

Äntligen är hon här <3

Anneli

Lycka!!