Sista utposten

Målat och tapetserat på kontoret ikväll. Furu-panel-eran som verkar haft sin sista stadiga utpost i det här huset, börjar närma sig sitt slut... Hela huset är upp-och-ner nu eftersom jag burit runt på alla prylar som belamrade kontoret innan och det stöket gillar jag inte, pysslet med att fixa fint gillar jag desto bättre. 
 
Nu en snabb jobbgrej och sen blir det pyjamas och tandborste. Hunden är kvällsrastad i spöregn och precis när vi kommit ut på vägen så kommer en räv springande, mitt i vägen... tacksam att jag hunnit få på hunden kopplet. Livet i skogen typ.
 
Ja och sen kan jag inte sluta att tänka på lill-tjejen, det är otroligt fascinerande att ena minuten är hon inte där och nästa är hon det och helt plötsligt är den lilla 3-personersfamiljen då 4... Ja alltså minut och minut riktigt så snabbt var det ju kanske inte men ni vet vad jag menar  :-)
 
Gntt
0 kommentarer