Söndagsbilden

Veckan är slut och det är dags att summera helgen och veckan som gått. Sommarvamt ända in på sena kvällarna har vi varit bortskämda med och nu när jag ligger i uterummet och lyssnar på hur det stormar och regnar ute så anar jag att det kanske är slut på det. Ljumma sommarkvällar sent i september alltså.
 
Fredag kväll spenderades på golfbanan. Kombinerad golf- och hundpromenad. T-shirtväder och jättefin bana. I lördags hängde jag i stan. Fikade i omgångar och trivdes i fint sällskap, avslutade stadsturen med att införskaffa färg till ett påbörjat projekt här hemma. Träffade också Joel-skrutten, eller förlåt Brandmannen Joel som var hos farmor och farfar och busade.
 
Lördagmiddag intogs på 'lokal'. Vi drog in på Athena som måste vara bland Östersunds äldsta restauranger. Gott och trevligt!
 
Idag har jag plockat ur kontoret för att kunna påbörja målandet. Jädrar va mycket skrot... Skall bli så skönt att få ordning där inne... Sen har vi också hunnit träffa Sanna och Andreas som varit hem en snabbis...
 
Ungefär där avslutar jag söndagkvällen, hoppar i bingen och säger godnatt folket!
 
 
0 kommentarer